תפריט
categories
categories

הקשר שבין קריינות לחתונה!

הקשר שבין קריינות לחתונה!

אז מה הקשר שבין קריינות לחתונה!

רובכם אולי לא שמים לב אתם עסוקים בהכנות הקדחתניות ליום השמח ביותר בחייכם,  אבל קריינות מזמן הפכה לחלק מחיינו, זה מתחיל בטלפון הראשון לבירור על שמלת כלה, אולם אירועים, קייטרינג, מעצבי השולחנות ועוד.., היום כמעט לכל בעל מקצוע וממש לא משנה באיזה סדר גודל תמצאו שיש לו בטלפון הקלטה מיוחדת ששמה "צליל המתנה עסקי" והיא קבלת הפנים עד שעונים לשיחה שלכם בשילוב של מוזיקת רקע וקריינות של קריין או קריינית מקצועיים המנעימים את זמן ההמתנה ובזמן ההמתנה מספרים לכם על השירותים של בעל המקצוע.

 

שלחתם הזמנות לאורחים והזמנה דיגיטלית עם קישור להגעה בוויז הקריין כבר מחמם את קולו..

ובכן מזל טוב שוב, עכשיו אתם בטוחים שהאורחים שלכם יגיעו בשלום ובעיקר בזמן לגן האירועים, גם כאן אתם צודקים אפליקציית 'וייז' ואפליקציות ניווט נוספות מזמן הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו גם הפאליקצייה הזו שהיא אחת מהמוצלחות בעולם נעזרת ומשתמשת בשירותי קריינות, אז כאשר אתם נוסעים בדרך לעוד פגישה וכאשר האורחים שלכם יופיעו בחתונה בזמן הרבה בזכות אפליקציית הניווט של וויז ודומותיה זה עוד הפעם יקרה בליוו של קריינות של גלית או איזה רס"ר.. בהגדרות המערכת..

בשנה האחרונה הודיעה 'וויז' על אפשרות להשתתפות בפרויקט הקלטות לשמות רחוב חדשים וכדומה בקולכם זה משהו נוסף שהתווסף לאפשרויות השונות באפליקציה ומלמד על החיבור שבין השמע לאפליקציית הנסיעות המובילה בעולם.

 

הגעתם ליום הטעימות הגדול, חכו הקריינית "אורבת" לכם בפינה למעלה.. קריינות

התרגשות אוחזת בחתן ובכלה המיועדים  ובחם והחמה העתידיים שלך!

עד שתגיעו לאולם ותתרשמו מיקרו ומהניחוחות של האוכל תעברו עוד כמה פעמים בהם תפגשו בהנחיית קריינות לדוגמא: היום במעליות של 'אלקטרה' ודומיהן ישנה קריינות הנחייתית בכל קומה שבה נוסעת המעלית כולל קריינות למספר הקומה, קריינות לשם האולם ועוד, נכנסים לאולם, היום אפילו בדלתות הזזה חשמליות תוכלו למצוא את הכרוז הקרייני "זהירות דלת נפתחת" או "זהירות דלת נסגרת", זה מגניב השילוב שבין הקול האנושי והנחיות של קריין תמיד עושות "מכשירים חשמליים אפורים" למכשירים שפתאום ניפחה בהם חיים והם ידידותיים יותר ואנושיים יותר, ואז כולם רוצים לקנות אותם כי הם מדברים את שפתנו אחחח כמה חשוב הוא הקול האנושי, כמה יפה היא כאשר היא משתלבת במקום הנכון.

 

היום הגדול כמעט כאן! והקריינות שוב נפגשת איתכם.

היום הגדול מתקרב במהירות אחרי שבחרתם בשמלת כלה יפה, מדדתם בגדים לחתן המהולל .. וכולם כבר במתח עצום! פתאום זה קורה !! הכלה נזכרת בחרדה, ברכת הכלה שלי אויי!!! כמעט שפרח מראשי היא ממהרת לצלצל לאולפן ההקלטות המומחה באיזור בתחום ומבקשת להזמין הקלטת ברכת כלה,  באולפן יושבת הכלה ומקריאה לבעלה ברכה מכל הלב שתושמע בדרך אל החופה, היום מקובל מאוד לשלב בברכת הכלה טיזר מגניב של קריינות דרמטית המקדימה את ברכת הכלה, הקריינות הזו יוצרת ברכה שנשמעת חצי כמו "טריילר" לסרט אימה ויוצרת מתח מהסוג שעושה נעים בבטן..או אז נשמעת פתאום הכלה המרוגשת קמעה ובקולה תברך את החתן הבא לחופה בברכת חיים מאושרים עדי עד, כמה מרגש, יופי של רעיון ועוד פעם אחת בה לא שמתם (או שכן..) לב לכך שהקריינות עוטפת את חייכם באור נעים.

הגיע היום הגדול בשעה טובה, רחבת הריקודים ושוב, קריינות, הפעם מדליקה!!

הערב הגדול כבר כאן, אחרי חופה וקידושין ונשיקה ראשונה של זוג נשוי ואוהב, האורחים מגיעים לאולם ואוכלים את המנה הראשונה ואז רגע לפני שהDJ מזמין את כולם לרחבה שוב נשמע הפתיח המדליק של הקריינות "גבירותי ורבותי אתם מוזמנים לקבל לריקוד הראשון של הסלואו את החתן והכלה" הקהל מצטרף עם ההנחיה של הקריין לרחבה ומפזז עם החתן הכלה, כולם מחייכים ונהנים, בהמשך הערב עוד יושמעו מגוון פתיחי קול של הDJ אל תחשבו לדי גיי טוב יש לא מעט פתיחי קריינות שונים המכונים "קולות לסט" שבה הוא נוהג להלהיב את המוזמנים להגיע אחר כבוד לפזז ברחבת הריקודים..

 

לסיכום כפי שהתחלתם להבין  הכרוז הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, תיתקלו בה בעוד כל כך הרבה מקרים בלי שתשימו לבבכם לדבר.. אבל אחרי שתקראו את הכתבה הזו אני בטוח שבפעם הבאה ברכבת ישראל  או החתן והכל שעכשיו שמים יותר לב לקריינות ישימו לב למשל בטיסה לירח הדבש בשוויץ לקולו של הקריין או לקולה של הקריינית בשדה התעופה המכוונים אוטומטית את הנוסעים למסוף המיועד עבורם.

 

עד כאן הכתבה שלנו שעסקה בהרחבה בקשר שיש או אין בחיינו- לקריינות וחתונה, הכותב הוא שמעון אסולין קריין בכיר ב'אולפני ליקול' בית הפקות מקצועי לכל סוגי הקריינות אני רוצה לאחל לקוראים מזל טוב וכמובן כאשר תזדקקו אי פעם לקריינות מקצועית בכל תחום תוכלו לפנות אלינו הנה קישור.

 

קריינות של קריין במחיר מעולה גם בחתונה

 


חייג עכשיו